امام جمعه مهاباد: انتخابات مظهر حضور مردم خداباور و دیندار است

امام جمعه مهاباد گفت: انتخابات مظهر حضور مردم خداباور و دینداری است که مشابه آن در هیچ یک از کشورهای منطقه برگزار نمی شود.

به گزارش کردپرس از ایرنا؛ ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نمازجمعه این هفته مهاباد افزود: انتخابات پرشور جایگاه کشور را در عرصه های داخلی و بین المللی قوی کرده و خط بطلانی بر اندیشه های شوم بدخواهان این نظام مقدس خواهد بود.

او اضافه کرد: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در پای صندوق های رای لبیک گفته شود، راه برای حل بسیاری از مشکلات جامعه هموار خواهد شد.

امام جمعه مهاباد بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری عدم شرکت در انتخابات مشکلی را حل نمی کند و برعکس به مشکلات فعلی نیز خواهد افزود.

ماموستا امامی با اشاره به اینکه ما به عنوان اهل سنت درخواست هایی جدی طبق قانون داریم که با حضور همگانی در پای صندوق های رای آنها را پیگیری خواهیم کرد، ادامه داد: حضور در انتخابات یک تکلیف و حق بوده و اگر از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم به طور حتم نتایج بهتری را نیز کسب خواهیم کرد.

او حضور مردم اهل سنت را در پای صندوق های رای مایه مباهات دانست و گفت: حضور حداکثری ما در انتخابات در دیدگاه حاکمیت به منطقه هم تاثیرگذار خواهد بود.

امامی در پایان از همه عوامل اجرایی انتخابات در سطح کشور به ویژه شهرستان در راستای برگزاری باشکوه این آیین سیاسی قدردانی کرد.

کد خبر 2767622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha