حجت الاسلام پورذهبی: مشارکت بیشتر منجر به انتخاب شخص اصلح تر می شود

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: هر چه مشارکت بالاتری را در انتخابات شاهد باشیم، در نهایت نمایندگانی به مجلس راه خواهند یافت که از دید مردم شایسته تر و اصلح تر بوده اند.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی پس از حضور در شعبه اخذ رای واقع در مسجد جامع سنندج، در جمع خبرنگاران گفت: امروز یکی از روزهای مهم برای انقلاب اسلامی است و پس از اتفاقاتی که افتاد و بر اساس تبلیغاتی که شده، آمار و نظرسنجی های می گویند که از دوره های گذشته این دوره مشارکت بیشتری را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار کرد: مشارکت در این دوره چند ویژگی مهم می تواند داشته باشد؛ پس از توطئه هایی که دشمن برای پاییز گذشته کشیده بود و موفق نشد که مردم را با خود همراه کند، مشارکت امروز مردم می تواند نشان دهد که مردم به دنبال انتخاب افراد شایسته برای یک مجلس قوی هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: ویژگی دوم رای بیشتر است که به معنای تاکید بیشتر مردم بر نمایندگان انتخاب شده است و هر چه مشارکت بالاتری را شاهد باشیم، افراد اصلح تری وارد مجلس می شوند.

حجت الاسلام پورذهبی ادامه داد: ویژگی سوم تعداد بالای نامزهای انتخاباتی است که از همه تفکرها و جناح های سیاسی حضور دارند و همین مسئله می تواند انتخاب آزادانه تری را برای رای دادن مردم به افراد شایسته فراهم کند.

کد خبر 2767604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha