ایلام مهیای انتخاباتی باشکوه و پرشور است

سرویس ایلام - استاندار ایلام گفت: مردم با شور و شعور در این انتخابات حضور خواهند شد و حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند که گویای بلوغ سیاسی مردم است‌.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام‌نیا در جریان بازدید از فرمانداری ایلام و مرکز حوزه‌ انتخابیه‌ شمال استان، گفت: امروز در جریان این بازدید شاهد تلاش عوامل برگزاری و هیئت اجرایی انتخابات هستیم که در این محل؛ صندوق آرا، تعرفه و دستگاه‌های احراز هویت را توزیع خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: با انسجام و هماهنگی همه‌ عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات، هیچ‌گونه مشکلی برای برگزاری انتخابات فردا نخواهیم داشت و استان ایلام مهیای انتخاباتی باشکوه و پرشور است‌.

نماینده‌ عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: فردا مردم سلحشور و ولایتمدار ایلام، خالق حماسه‌ای دیگر خواهند شد و بار دیگر به صورت پُرشور در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت.

وی با قدردانی از همه‌ دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان، گفت: از همه‌ کسانی که در فرآیند برگزاری انتخابات تلاش کردند و با شور و شوق پای‌کار بودند تشکر می‌کنم. 

بهرام‌نیا افزود: مردم با شور و شعور در این انتخابات حضور خواهند شد و حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند که گویای بلوغ سیاسی مردم است‌.

وی اضافه کرد: انتخابات یک اصل بسیار مهم است که مردم استان ایلام فردا با حضور پرشور خود در انتخابات، بلوغ سیاسی و ولایت‌مداری خود را به رخ‌ جهانیان خواهند کشاند.

کد خبر 2767588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha