دعوت دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان از مردم برای شرکت در انتخابات

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با صدور پیامی از مردم دعوت کرد تا در انتخابات ۱۱ اسفند به صورت گسترده شرکت کنند.

به گزارش کرد پرس،علی اصغر دریایی طی پیامی خطاب به مردم مرزدار وکیاندار کردستان گفت:مردم کردستان از دیرباز مهد معنای واقعی مشارکت در عرصه های مختلف اجتماعی بوده اند و مهرورزی کردستانی ها بر هیچ کسی پوشیده نیست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ،هر خانواده در سرزمین مجاهدت های خاموش را یک مجمع فرهنگی دانست و افزود:انتخاب اصلح با حضور حداکثری مردم پشتوانه قوی برای توسعه این استان محق خدمات مضاعف و برکات بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر توسعه است.
وی با یادآوری حماسه های جاوادن این سرزمین در دفاع از آب،خاک و شرافت میهن خاطرنشان کرد:کردستان در روز جمعه یازدهم اسفند با حضور خویش باری دیگر فرهنگ باهم بودن و برای هم بودن را فارغ از سلایق سیاسی در شعب اخذ رای نشان خواهد داد و به فضل الهی خانه ملت در دوازدهمین دوره خویش شاهد گشایش فصل جدیدی از خدمت برای تعالی کشور و ارتقا معیشت و کسب و کار ملت خواهد بود.
دریایی ،حلاوت یک روز با نشاط انتخاباتی را در کردستان با حضور خانواده هنرمندان،نویسندگان و روزنامه نگاران با اخلاق و متعهد کورد را شیرین پیش بینی و گفت:مجلس برآمده از آرای شصت میلیونی ایران اسلامی تصویری جذاب از همدلی تا رسیدن به قله افتخار و پیشرفت خواهد بود.

کد خبر 2767444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha