۶۰۰ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در کردستان اصلاح و توسعه یافت

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون ۶۰۰ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در این استان انجام شده است.

به گزارش کرد پرس، محمد فرهاد گفت: شرکت آبفا کردستان با جمع آوری، انتقال و تصفیه آب از طریق بهره برداری از تأسیسات تأمین و تقسیم و توزیع آب و همچنین تأسیسات مرتبط با جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای استان فعالیت گسترده ای دارد.

وی با اشاره به جمعیت بالغ بر ۱.۸ میلیون نفری در استان، اظهار کرد: شرکت آبفا خدمات خود را در ۲ بخش آب و فاضلاب در قالب ۵۷۶ هزار فقره اشتراک به صورت شبانه روزی به مردم و مشترکین ارائه می دهد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: طبیعتا خدمات رسانی در این سطح نیازمند بهره مندی از خطوط و انتقال، شبکه ها و تأسیسات فراوان و به روز دارد که این کار به طور مداوم در سطح استان انجام می شود.

فرهاد ادامه داد: یکی از بخش هایی که به شکل مرتب نیاز به اصلاح یا توسعه دارد شبکه های آب و فاضلاب است که در همین راستا اقدامات مهمی طی ۲.۵ سال اخیر اجرا شده است.

وی یادآور شد: در دولت سیزدهم ۶۰۰ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای استان انجام شده است که نشان دهنده توجه ویژه دولت به تقویت زیرساختها و بهبود خدمات رسانی در حوزه آب و فاضلاب دارد.

کد خبر 2767108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha