۱۲۰ کارت سوخت غیرمجاز در جایگاه های مریوان کشف شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: ۱۲۰ کارت سوخت غیرمجاز در ۲ باب جایگاه عرضه فرآورده ناحیه مریوان کشف و ضبط شد.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی در جمع خبرنگاران در سنندج، گفت: به دنبال بازدیدهای دوره ای و سرزده از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی ناحیه مریوان، بررسی سامانه پارسه و بازدید دوربین های مدار بسته توسط بازرسان ویژه و کارکنان ناحیه مریوان، تعداد ۱۲۰ عدد کارت هوشمند سوخت غیرمجاز از کارگران جایگاه ها و افراد سودجو کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: بعد از بررسی و مشخص شدن مقدار عرضه غیرقانونی از کارت ها، مراتب برای اعمال قانون و رسیدگی در کمیته تخلفات شرکت و ارجاع به مراجع ذیصلاح و تعزیرات حکومتی ارسال می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان افزود: ضبط کارت های سوخت ذکر شده در راستای مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و سواستفاده از کارت سوخت وسایل نقلیه صورت گرفته است.

نوکانی به شرایط جغرافیایی و مرزی بودن استان و تفاوت قیمت سوخت در ۲ سوی مرز اشاره کرد و ادامه داد: برنامه ریزی و اولویت این شرکت، تحقق حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاه های عرضه است.

کد خبر 2766896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha