مشارکت در انتخابات از مظاهر اقتدار کشور است/ایران هیچ وقت زیر بار ظلم نمی رود

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است و یکی از مظاهر اقتدار کشور، مشارکت در انتخابات است.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام سیدضیاالدین آقاجانپور در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج، با بیان اینکه حضور در انتخابات به مثابه حضور در میدان جنگ است، گفت: دشمنانی که به کشور ما حمله کردند، امروز می خواهند که در انتخابات شرکت نکنیم چرا که می خواهند امنیت و اقتدار ما را از بین ببرند و می خواهند در صحنه نباشیم.

وی اظهار کرد: مردم پیش از انقلاب در شهرهای مختلف کشور مشت های خود را گره می کردند و شعار آزادی و استقلال را فریاد می زدند، چرا که از وابستگی به بیگانگان خسته شده بودند.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: به واسطه استقلال و اقتداری که امروز به آن رسیده ایم، توانسته ایم هواپیمای جنگی، کشتی، ناو جنگی و موشک هایی تولید کنیم که بنا به گفته رهبری، اگر سران اسرائیل بخواهند غلطی بکنند، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

حجت الاسلام آقاجانپور ادامه داد: ما برای اولین بار ماهواره هایی کاملا بومی و ایرانی با ماهواره بر سیمرغ تولید کرده ایم که همزمان ۳ ماهواره را به فضا پرتاب می کند و اینها بیانگر پیشرفت های ایران از نظر علمی و نظامی است و برای دفاع از اقتدار کشور است.

وی به حملات اسرائیل به سرزمین های غزه و کشتار مسلمانان بی دفاع اشاره کرد و یادآور شد: امروز آمریکا و سران سلطه پشت سر اسرائیل قرار گرفته اند، امروز تقابل جبه حق و باطل است که در یک طرف آن یزید و یزدیان هستند و در طرف دیگر حسین و حسینیان قرار دارند.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: موضع ایران، موضع جبهه حق است و هیچ وقت زیر بار ظلم نمی رویم و اقتدار ما این است که در عرصه باشیم.

کد خبر 2766854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha