ساختمان پارک علم و فناوری مریوان افتتاح شد

همزمان با دهمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار کردستان، ساختمان پارک علم و فناوری مریوان افتتاح شد.

به گزارش کرد پرس، ساختمان پارک علم و فناوری مریوان در زمینی با زیربنای ۲۰۰ متر مربع در چهار طبقه و با هزینه ۱۸ میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

استاندار کردستان در مراسم افتتاح این پروژه، گفت: در ایام دهه فجر ۱۰۶ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان مریوان افتتاح و بهره برداری شده است.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: یکی از این پروژه ها ساختمان مرکز رشد و فناوری است و با احداث این ساختمان ظرفیت مناسبی برای شرکت هایی که در حوزه دانش بنیان فعالیت می کنند فراهم شده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم همچنان که وزارت علوم و پارک علم و فناوری استان تا امروز روند بسیار خوبی داشته اند، این ظرفیت کمک کند در شهرستان مریوان که در برخی حوزه ها صاحب استعداد و سابقه است این روند باسرعت و قوت بیشتری ادامه یابد و در حوزه دانش بنیان همانند بسیاری حوزه های دیگر استان ما بدرخشد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم نیز در این مراسم بیان کرد: با راه اندازی ساختمان، ظرفیت واحدهای فناور در مریوان حداقل ۲ برابر می شود و با توجه به ظرفیت و استعدادی که در این شهرستان وجود دارد و برخی شرکت های پیشرو در این مرکز، زمینه اشتغال پایدار فراهم خواهد شد.

محمد علی نژاد ادامه داد: ما هم در وزارت علوم تلاش می کنیم، زمینه رشد مراکز و فناوری و واحدهای دانش بنیان را در کردستان فراهم کنیم.

کد خبر 2766811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha