۴۰ واحد مسکن مددجویی کمینه امداد در بانه بهره برداری رسید

سرویس کردستان_ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: ۴۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی در شهرستان بانه با اعتبار ۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار کرد پرس رضا طوسی  در آیین افتتاح پروژه های مسکن مددجویان بانه در جمع خبرنگاران بانه اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر امسال ۴۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهرستان بانه افتتاح و هم اکنون مددجویان در این واحدها زندگی میکنند.
وی تامین مسکن ویژه مددجویان را از اولویت‌های کمیته امداد عنوان کرد و افزود: در سال جاری ۶۶ واحد مسکونی به مددجویان اختصاص داده شده که از این تعداد ۴۰ واحد آن در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید .
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان گفت: برای ساخت این واحدها بیشاز  ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده و مابقی هزینه ها از طریق وام مسکن بنیاد مسکن و کمک خیرین تامین شده است.
وی همچنین از تحویل ۲۴ واحد مسکن مددجویی در شهرستان کامیاران به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد افزود: برای این واحدهای  مسکونی نیز ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
طوسی با بیان اینکه فعالیت مسکن این نهاد در پنج سرفصل ساخت و خرید، تعمیرات، ودیعه و اجاره و ساخت فضای جانبی و سرویس بهداشتی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری ۱۱هزار و ۱۰۰ مورد فعالیت در حوزه مسکن انجام شده که از این تعداد ۷۷۰ مورد ساخت و خرید مسکن برای مددجویان بوده است.
وی اعلام کرد: از این تعداد ۶۵۰ مورد در روستاها و ۱۲۰ مورد در شهرهای استان بوده که ۲۴ واحد آن در این شهرستان تحویل مددجویان داده شده است.
مدیرکل کمیته‌امداد استان کردستان یادآور شد: این واحدهای مسکونی از محل اعتبارات کمیته امداد در قالب تسهیلات و بلاعوض، اعتبارات دولتی، کمک خیران و  آورده مددجو تامین شده است.

کد خبر 2766784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha