۴۷ میلیارد تومان پروژه حوزه راه در بانه به بهره برداری رسید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان روز دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه های راه شهرستان بانه، گفت: امسال در حوزه آسفالت و روکش راه های روستایی استان اقدامات مطلوبی انجام شد.

به گزارش کرد پرس، فرزاد حسنی با اشاره به اینکه ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شد، گفت: آبان امسال در دومین سفر رئیس جمهور به استان ۱۰۴ کیلومتر به بهره برداری رسید و دهه فجر هم ۳۰ کیلومتر دیگر افتتاح شد.

وی اظهار کرد: ۸.۳ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بانه با ۲۷ میلیارد تومان و ۹ کیلومتر روکش و راه اصلی هم در این شهرستان آسفالت و امروز به طور همزمان افتتاح شد.

پروژه آسفالت بیش از ۱۷ کیلومتر از جاده اصلی فرعی و روستایی شهرستان بانه با هزینه بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان از دیگر پروژه هایی بود که امروز در این شهرستان به بهره برداری رسید.

افتتاح پست سیار ۲۰/۶۳ کیلوولت و خط فوق توزیع ۶۳ کیلوولت

پست سیار ۲۰/۶۳ کیلوولت و خط فوق توزیع ۶۳ کیلوولت به ارزش سرمایه گذاری هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در بانه به بهره برداری رسید.

یک فیدر خط ۶۳ کیلو ولت، ۵ فیدر خروجی ۲۰ کیلو ولت، یک دستگاه ترانسفور ماتور قدرت به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، ۷/۲ کیلومتر خط دو مداره ۶۳ کیلوولت با هادی از نوع هاوک از جمله مشخصات فنی این پروژه است.

افزایش قابلیت اطمینان و تقویت شبکه فوق توزیع شهرستان بانه، کاهش تلفات شبکه، تامیت برق مشترکین شهرستان با کیفیت مناسب، ایجاد زیرساخت برق رسانی به متقاضیات صنعتی و کشاورزی از جمله ایستگاه های پمپاژ بوئین و ایجاد زیر ساخت مناسب برای رونق اقتصادی منطقه از اهداف اجرای این پروژه است.

یک واحد آموزشی در بانه به بهره برداری رسید

یک واحد آموزشی ۹ کلاسه همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

رییس آموزش و پرورش شهرستان بانه در مراسم افتتاح این واحد آموزشی اظهار کرد: برای احداث این واحد آموزشی ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده که عملیات اجرایی آن در ۲ مرحله انجام شد.

اقبال صالحی با بیان اینکه زمین این واحد آموزشی اهدای یک خیر است که مساحت آن ۲ هزار متر مربع است، افزود: امسال در شهرستان بانه ۱۱ واحد آموزشی در قالب ۴۹ کلاس درس به مناسب دهه مبارک فجر تحویل آموزش و پرورش داده شد.

کد خبر 2766606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha