اعتراض شهروندان بانه ای مانع از افتتاح پروژه شهرداری شد

سرویس کردستان- پروژه بتن ریزی معابر محله فنی و حرفه ای در محدود بلوار کردستان با اعتراض ساکنان این محله به دلیل ناتمام ماندن پروژه در سومین روز از دهه مبارک فجر افتتاح نشد.

به گزارش خبرنگار کرد پرس، پروژه بتن ریزی معابر محله فنی و حرفه ای یکی از پروژه های بود که در لیست پروژه ها آماده افتتاح در دهه مبارک فجر قرار داشت و قرار بر این بود این پروژه روز شنبه همزمان با سومین روز از این دهه افتتاح شود اما به دلیل نارضایتی تعدادی از اهالی محله و اعتراض به ناتمام ماندن پروژه در کوچه بن بست باقی ماند.

اگرچه تمام اقدامات لازم برای افتتاح این پروژه انجام شده بود و جمعی از مسئولین و سرپرست فرمانداری در محل حاضر شده بودند که یکی از ساکنین محله فنی و حرفه ای به میان جمع آمد و اعتراض خود را روشن و واضح نسبت به عدم اجرای کاملا تعهدات شهرداری اعلام کرد.

یکی از تعهدات سرپرست فرمانداری بانه قبل آغاز دهه مبارک فجر در نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی بانه افتتاح پروژه های بوده که کاملا تعهدات آن اجرایی شده که در این پروژه تمام تعهدات شهرداری اجرایی نشده بود و احسان درویشی در همراهی با مردم مانع از افتتاح پروژه شد.

اگرچه یکی از شرایط مهم افتتاح پروژه ها اتمام کامل آنها است اما معضل افتتاح پروژه های ناتمام یکی از مشکلاتی از که سالهاست مردم با آنها دست و پنجه نرم می کنند یکی از این پروژه ها افتتاح سد عباس آباد بانه بود که با حضور وزیر نیرو و با صرف هزینه بسیار افتتاح شد و بعد از مدتی مشخص شده بخش زیادی از پروژه ناتمام مانده است.

این نخستین بار است تمام اقدامات برای افتتاح یک پروژه انجام شده باشد اما قیچی مسئولان روبان قرمز را نبرید.

کد خبر 2766549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha