دستگیری ۸۲ تن به اتهام هرج و مرج در رقه

سرویس سوریه - آسایش کردستان سوریه از دستگیری ۸۲ تن به اتهام ایجاد هرج و مرج در حومه رقه و کشف و ضبط سلاح‌های سبک و متوسط زیادی به همراه آنان خبر داد.

به گزارش کردپرس، نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان(آسایش) با برگزاری نشستی مطبوعاتی اعلام کردند که ۸۲ تن را به اتهام ایجاد هرج و مرج در منطقه دستگیر کرده و به همراه آنها سلاح های سبک و متوسط زیادی کشف و ضبط کرده‌اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، در یک کنفرانس مطبوعاتی که در فرماندهی کل نیروهای آسایش کردستان سوریه در رقه برگزار شد، این نیروها اطلاعات مربوط به عملیات اخیر خود در کانتون رقه را در بیانیه‌ای منتشر کردند.

«حلیمه ابوبکر» عضو فرماندهی کل نیروهای آسایش این بیانیه را قرائت کرد.

اطلاعات زیر در این بیانیه به اشتراک گذاشته شده است: «نیروهای ما با همکاری نیروهای آسایش زنان، نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF)، یگان‌های مدافع خلق (YPG) در روز دوشنبه (29 ژانویه) پس از درگیری و جنگ بین قبایل الملدیج (بلاسم) و قبیله الجماسه و به درخواست بزرگان قبایل محلی یک عملیات امنیتی همه جانبه را در شهر همرات در شرق رقه انجام دادند.

در این عملیات ۸۲ تن از افرادی که در جنگ دست داشتند و قصد ایجاد اغتشاش و فتنه در منطقه را داشتند دستگیر شدند. اسلحه و مهمات همراه آنان نیز کشف و ضبط شد.

کد خبر 2766397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha