بیش از ۱۵ هزار تن گاز مایع در کردستان توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از تامین و توزیع بیش از ۱۵ هزار ‏تن گاز مایع در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی با بیان اینکه در ماهه منتهی به آذر ماه ۱۵ هزار تن گاز مایع در استان توزیع شده است، گفت: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۲۵ ‏درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۹ هزار خانوار نفت سفید سوز روستایی در استان، افزود: با هماهنگی و برنامه ریزی صورت ‏گرفته گاز مایع مورد نیاز این خانوارها از طریق هفت شرکت و نمایندگی های آنها در سطح ‏استان توزیع می شود.‏

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی مصرف گاز مایع در استان با اجرای طرح الکترونیکی ‏توزیع این سوخت، اضافه کرد: شناسایی مصرف کنندگان واقعی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، فروش گاز مایع با قیمت مصوب از مزایای اجرای این طرح بوده که شهروندان و مصرف ‏کنندگان بخش تولیدی جهت دریافت گاز مایع باید نسبت به ثبت ‏نام در سامانه ‏‏‏http://newtejaratasan.niopdc.ir‏ اقدام کنند.

نوکانی یادآور شد: ماهانه بیش از هزار و ۸۰۰ تن گاز ‏‏مایع با فعالیت هشت باب تاسیسات گاز مایع در استان توزیع می شود و هیچ گونه کمبودی در ‏خصوص ‏عرضه این فرآورده جهت مصرف کنندگان واقعی گاز مایع وجود ندارد.

کد خبر 2765409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha