رسانه جنبش تغییر: دولت اقلیم کردستان می توانست حقوق یک ماه دیگر را توزیع کند، اما این کار را نکرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رسانه جنبش تغییر که یکی از احزاب تشکیل دهنده دولت اقلیم کردستان است و وزارت اقتصاد را در اختیار دارد، اعلام کرد که دولت اقلیم کردستان توانایی توزیع حقوق یک ماه دیگر را داشت اما آن را توزیع نکرد.

به گزارش کردپرس به نقل از Knn، دولت اقلیم کردستان می تواند حقوق یک ماه دیگر را در پایان سال جاری توزیع کند اما آن را توزیع نمی کند.

در گزارش Knn آمده است: «دولت اقلیم کردستان در شش ماه اخیر سال جاری حقوق سه ماه را توزیع کرده است و برای حقوق هر ماه 200 میلیارد دینار از درآمد داخلی را استفاده کرده است».

همچنین اعلام کرده است که دولت در مدت این شش ماه درآمد داخلی سه ماه را به پرداخت حقوق اختصاص داده است، اما درآمد سه ماه دیگر که مبلغ یک هزار میلیارد دینار است کجاست؟

رسانه جنبش تغییر افزود: «دولت اقلیم کردستان می توانست حقوق یک ماه دیگر را با آن یک هزار میلیارد دینار توزیع کند».

همچنین این رسانە تصریح کردە است که دولت درآمد داخلی دارد و هیچکس نمی داند به چه چیزی اختصاص داده شده است، مجلسی وجود ندارد که بر آن نظارت کند و ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

این گزارش رسانه‌ جنبش تغییر در حالی منتشر می‌شود که این جنبش یکی از احزاب اصلی دولت اقلیم کردستان است و دارای چندین پست ریاستی در وزارت اقتصاد و دارایی است که مسئولیت توزیع حقوق و دستمزد را بر عهده دارد.

کد خبر 2764984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha