جایگاه برجسته ایران در جهان و اقتدار و امنیت کشور به برکت خون شهدای گمنام است

استاندار کردستان گفت: اگر ایران به یمن هدایت های رهبر انقلاب جایگاه برجسته دارد، مظهر اقتدار و امنیت آن شهدایی هستند که همه بزرگان به جایگاه این شهدای گمنام غبطه می خورند.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تشییع شهدای گمنام در سنندج، گفت: در روز حزن و اندوه مسلمانان و در شهر خاطره‌های شهیدان میهمان چهار شهید گمنامی هستیم که برای ما گمنام و نامداران عرش اعلا هستند.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدا، اظهار کرد: این حضور جز با عنایت حضرت حق و دعوت شهدا ممکن نیست.

استاندار کردستان افزود: ضعف و کاستی مسئولان ربطی به انقلاب ندارد و دولت مردمی که خود را فرمانبردار ولی مطلق فقیه می داند به دنبال مبارزه با فساد و خدمت است.

زارعی کوشا ادامه داد: فرزندانی که گمنامی را به ارث برده و به دنبال نام و نشان نبودند، دل در گروه آرمان های انقلاب نهادند تا میهن اسلامی از لوث متجاوزان وابسته پاک شود.

وی یادآور شد: اگر ایران به یمن هدایت های رهبر انقلاب جایگاه برجسته دارد، مظهر اقتدار و امنیت آن شهدایی هستند که همه بزرگان به جایگاه این جوانان و گمنام غبطه می خورند.

استاندار کردستان بیان کرد: امروز اگر میهن اسلامی بیش از ۲۸۰ شهید گمنام را تشییع و فضای کشور معطر به عطر شهیدان گمنام است پیامی برای ملت و مسئولان و کارگزاران است که بدانند بر چه سفره ای هستند و ارزش آن با خون هزاران شهید به دست آمده است.

زارعی کوشا گفت: دشمنان بیش از ۳۰ سال در دایره مرزها جنگ های نیابتی برپا کرده اما در انتقال ناامنی به ایران موفق نشدند و ایران در میانه آتش امن ترین کشور دنیاست که به واسطه از خودگذشتگی فرزندان امام حاصل شده است.

وی اظهار کرد: اگر دیروز با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، ما را متهم به توهم توطئه و تندروی می کردند دنیا امروز شاهد بزرگترین جنایت بشری در غزه است که بیش از ۲۰ هزار شهید و ۵۰ هزار مجروح نتیجه آن است؛ جنایتی که حیثیت سازمان های بین المللی بی تفاوت را بر باد داد.

استاندار کردستان افزود: به فصل الهی آنچه که اتفاق خواهد افتاد تحقق پیش بینی‌های امام راحل مبنی بر نابودی اسراییل به دست جوانان و نوجوانان است.

کد خبر 2764511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha