اردوغان: حاکمان اسرائیل به زباله دان تاریخ خواهند افتاد

سرویس ترکیه - اردوغان در سخنانی سرنوشت محتوم حاکمان اسرائیل را افتادن در زباله دان تاریخ عنوان کرد.

به گزارش کردپرس، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در سخنانی گفت که حاکمان اسرائیل دیر یا زود به مجازاتی که سزاوار آن هستند خواهند رسید و جای خود را در زباله‌دان تاریخ خواهند یافت.

اردوغان روز گذشته پس از برگزاری جلسه هیات دولت، در سخنانی گفت: «اسرائیل باید در قبال هر ظلمی که از زمان جنگ جهانی دوم بر جغرافیای فلسطین وارد کرده است، پاسخگو باشد و هیچ راه گریزی ندارد.»

او گفت: «نمی دانم بنیامین نتانیاهو به کجا فرار خواهد کرد!» 

اردوغان با بیان اینکه حاکمان اسرائیل دیر یا زود به مجازاتی که شایسته آن هستند، می‌رسند و جای خود را در زباله‌دان تاریخ خواهند یافت، تصریح کرد: «کشورهای غربی که این شجاعت را به نتانیاهو دادند، دچار سرنوشتی مشابه خواهند شد.»

رئیس‌جمهور ترکیه افزود: «اگر آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت نامحدود سیاسی، نظامی و اقتصادی از اسرائیل نمی‌کردند، اسرائیل تا این حد بی پروا عمل نمی‌کرد. دولت اسرائیل که زیر دامن غرب پنهان شده، هرچه ظلم خود را افزایش دهد، بهای سنگین‌تری خواهد پرداخت.»

گفتنی است، همزمان با سخنان هر روزه اردوغان علیه رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته تصاویری از رسانه های اسرائیلی پخش شد که نشان می داد ترکیه اجناس زیادی را برای ارتش اسرائیل فرستاده است. در میان این اجناس لباس های زیر گرم مخصوص نظامیان ساخت ترکیه به چشم می خورد.

کد خبر 2764141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha