رویکرد مدیریت شهری سنندج قابل تقدیر است

استاندار کردستان گفت: با تعاملی که بین شورا شورا و شهرداری وجود دارد، رویکرد مدیریت شهری سنندج قابل تقدیر است.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم افتتاحیه پروژه تعریض پل قشلاق در سنندج، گفت: خدمت‌رسانی و خدمت‌گذاری در مرکز استان به ویژه در حوزه مدیریت شهری ویترین و نمایشگاه خدمات نظام در کل استان است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

وی اظهار کرد: خوشبختانه با همدلی و رویکرد تعاملی بسیار خوبی که بین شورا و شهرداری وجود دارد شهرداری سنندج در حال ارائه خدمات بسیار خوب و چشمگیری در سطح شهر است. 

استاندار کردستان افزود: نتیجه و خروجی تعامل بسیار خوبی بین شورا و شهرداری و نظارت خوب معاونت عمرانی موجب انجام اقدامات بسیار خوب و اجرای پروژه‌های متعدد در سطح شهر شده است که هر از چندگاهی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها هستیم. 

زارعی کوشا ادامه داد: امروز پروژه تعریض پل قشلاق به عنوان یکی از ضرورت‌ها در شهر سنندج که سال گذشته کلنگ‌زنی شد به بهره‌برداری رسید و تقدیم مردم شد. 

وی رویکرد مدیریت شهری سنندج را بسیار خوب و موثر خواند و یادآور شد: شهر سنندج با توپوگرافی خاص فرصت‌هایی در اداوار مختلف از دست داده و با مشکلات اعتباری و درآمدی هنوز راه‌های نرفته زیادی دارد و پروژه‌های زیادی باید در آن اجرا شود که امیدواریم با همین عزم این مهم تحقق پیدا کند. 

استاندار کردستان بیان کرد: جدیت ما در توسعه و تعالی و خدمات در سطح شهر و مدیریت شهری از این بابت می‌تواند نمایانگر خدمات در کل استان و ویترین خدمات نظام در استان باشد از اهمیت زیادی برخوردار است. 

زارعی کوشا گفت: کارهای خوبی در حوزه های مختلف زیربنایی و روبنایی انجام شده و ظرف هفته های آینده نیز شاهد بهره‌برداری از تعدادی از این پروژه‌ها باشیم. 

وی اظهار کرد: در حوزه سرمایه گذاری در مدیریت شهر طراحی و ظرفیت سازی‌های خوبی صورت گرفته است امیدواریم در یکی دو ماه آینده با برگزاری یک همایش خوب و دعوت از سرمایه گذاران گامی در مسیر توسعه همه جانبه در مرکز استان باشیم. 

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در هفته گذشته جلسه شورای مدیریت ترافیک در استان برگزار شد، افزود: ضمن اینکه به کسب و کاری که هرچند به صورت غیررسمی در نقاط مختلف شهر انجام می شود سامانه شهر و آسایش شهروندان را مختل نکند. 

زارعی کوشا ادامه داد: کارهای زیادی باید در سطح شهر انجام شود،کارهای بر زمین مانده از ادوار مختلف باید با جدیت انجام و خود را به نقطه ای برسانیم که نقطه سربه سر از لحاظ درآمد شهرداری و تعالی خدمات در همه حوزه ها در سطح شهر باشد.

کد خبر 2763635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha