عضو گروه مقاومت حماس در سنندج: تا آزادی مسجد الاقصی مقابله با اسرائیل را ادامه خواهیم داد

عضو گروه مقاومت حماس گفت: این را بدانید که ما در فلسطین مبارزه را تا آزادی مسجد الاقصی ادامه خواهیم داد؛ شاید سال های بسیاری را در زندان بوده ایم اما یاد گرفته ایم چگونه سربازی واقعی برای اسلام باشیم.

به گزارش کرد پرس، تیسر سلیمان در جمع مردم سنندج در میدان آزادی در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان کردستان، گفت: آمده ایم به مردم کردستان بگوییم ما از شما ممنون هستیم. آمده ایم به شما بگوییم حماس همچنان ضربات خود را به اشغالگران وارد می کند.

وی اظهار کرد: بیش از ۷۰ سال است که ما با اسرائیل ها می جنگیم. آنها جوان و پیر و بچه های ما را می کشند و بیش از ۱۰۰ هزار شهید تقدیم این راه کرده ایم.

عضو گروه مقاومت حماس افزود: زمین ها و خانه های ما را غضب کرده اند و بیش از یک میلیون نفر از فلسطینیان را زندانی کرده اند. هزاران خانه ما خراب شده، ما بیش از ۴۰ سال است که با حرکت مقاومت اسلامی حماس در حال مقابله با آنها هستیم.

سلیمان ادامه داد: قبل از ۴۰ سال پیش ما کمتر از ۴۰ نفر بودیم و به جز تعداد کمی سلاح چیز دیگری نداشتیم. من خودم بیش از ۲۰ سال زندانی بوده ام و دوستان بسیاری را از دست داده و به شهادت رسیده اند.

وی یادآور شد: اما ما راه آزادی را فراموش نکرده و همچنان در حال مقابله هستیم و ۴۰ سربازی که ۴۰ سال قبل راه را آغاز کردند امروز به بیش از ۴۰ هزار نفر رسیده اند.

عضو گروه مقاومت حماس بیان کرد: در سال های گذشته به زنان بی حرمتی شد، به مسجد الاقصی و اسرای ما ظلم شده است و ما به آنها اعلام کردیم که این بی حرمتی ها را تمام کنند وگرنه طوفانی را علیه آنها راه خواهیم انداخت.

سلیمان گفت: آنها یک ماه قبل زنان ما را در مسجد الاقصی کتک زدند و اسرای ما را داخل زندان های شکنجه کردند و کشتند که از آنها خواستیم یا این کار را متوقف کنند و یا جواب آنها را خواهیم داد.

وی اظهار کرد: با ضربه ای که به آنها وارد کردیم، بسیاری از کارخانه های آنها تعطیل شده و میلیاردها دلار بورس آنها دچار خسارت شده و بیشترین تعداد مهاجرت معکوس در این روزها اتفاق افتاده است.

عضو گروه مقاومت حماس افزود: در این مرحله سومی که قرار داریم می خواهد که به صورت زمینی به غزه وارد شود و ما را از بین ببرد و دیروز هم سعی داشتند وارد غزه شوند اما به اعتراف خودشان بیش از ۱۵ نفر کشته داده اند.

سلیمان ادامه داد: ما ایستاده ایم و مقاومت می کنیم تا روز پیروزی، از مقاومت مردم لبنان هم تشکر می کنیم که کنار ما ایستاده اند و همچنین مردم یمن و مقاومت مردم عراق و از شما مردم عزیز و رهبرتان و رئیس جمهور ایران که کنار ما ایستاده اید، تشکر می کنیم.

وی یادآور شد: این را بدانید که ما در فلسطین مبارزه را تا آزادی مسجد الاقصی ادامه خواهیم داد؛ شاید سال های بسیاری را در زندان بوده ایم اما یاد گرفته ایم چگونه سربازی واقعی برای اسلام باشیم.

عضو گروه مقاومت حماس بیان کرد: جمله آخرم به شما مردم کردستان و نوادگان صلاح الدین ایوبی این است که همه ما در این راه یک سرباز هستیم و ما تا آزادی کل فلسطین مبارزه را ادامه خواهیم داد و نمی پذیریم که کسی فلسطین را بخش بخش کند.

کد خبر 2762686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha