امسال اختتامیه گازرسانی به مناطق صعب العبور در بانه برگزار می شود

سرویس کردستان- فرماندار شهرستان بانه با اشاره به پدیده کوخ نشینی در شهرستان بانه گفت: اکثر مناطق این شهرستان کوخ نشین هستند که به تمام کوخ ها و مناطق صعب العبور گازرسانی شده و امسال اختتامیه گازرسانی در بانه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کرد پرس کمال خدری شامگاه دوشنبه در نهمین جلسه شورای اداری با دستور کار هماهنگی برای سفر ریاست جهموری به شهرستان مرزی بانه افزود: گازرسانی به دورترین نقطه سفر مرزی شهرستان بانه منتقل شده و تمام کوخ های صعب العبور از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند این یکی از مهترین خدمات نظام جمهوری اسلامی به مرزنشینان است.

وی گفت: امسال بیش از ۳۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بانه آسفالت شده و برای این پروژه ها بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

خدری با بیان اینکه این شهرستان به دیار اختیار الدینی ها معروف است، اظهار داشت: شهرستان بانه بیش از ۱۷۰ هزار نفر جمعیت که ۸۴ کیلومتر مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق  دارد.

وی افزود: در یک سال اخیر بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه در این شهرستان تعریف و اجرایی شده که این پروژه ها در زمینه های عمرانی خدماتی اجرایی شده است.

خدری با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست جهموری به شهرستان بانه گفت: تمام دستگاه های اجرای در شهرستان موظف هستند که تمام امکانات خود را برای سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به شهرستان بانه اختصاص دهند و هیچ دستگاهی حق ندارند غیر از بحث این مقام عالی کشور کار دیگری را دنبال کند.

وی افزود: ۲ کمیته امنیت و تشریفات برای هماهنگی و همکاری مسئولین شهرستان تعریف و مسئول این کمیته نیز انتخاب شده و تقسیم کار بسیاری خوبی انجام شده است.

فرماندار شهرستان بانه با تاکید بر حضور پرشور مردم شهرستان برای استقبال از ریاست جهموری و هیات همراه گفت: آنچه که اهمیت زیادی دارد حضور پرشور مردم برای استقبال از ریاست جهمور و هیات همراه است چراکه حضور مردم از این مقام عالی کشور در تمام دنیا بازتاب گسترده ای خواهد داشت.

وی افزود: محل تجمع مردم در سالن ۱۲۰۰ نفری آزادگان است که همزمان با حضور ریاست جمهور بعد از ۱۸ سالن انتظار افتتاح می شود.

وی از همه اقشار جامعه درخواست کرد در این روز مهم حضور پرشوری داشته باشند باید داخل سالن و خیابان های منتهی به داخل سالن مملو از جمعیت شود.

کد خبر 2762571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha