KCK حمله رژیم صهیونیستی را کشتار جمعی و نسل‌کشی خواند

سرویس ترکیه - KCK ضمن محکوم کردن حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه، این حمله را کشتار جمعی و نسل کشی خواند.

به گزارش کردپرس، کنفدرالیسم جوامع کردستان (KCK) حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه را محکوم کرد و این حمله را کشتار جمعی و نسل کشی خواند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، ریاست مشترک شورای اجرایی KCK بیانیه‌ای مکتوب در رابطه با حمله شب گذشته به بیمارستانی در غزه که منجر به کشته شدن صدها تن شد، منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: « دولت اسرائیل شب گذشته حمله هوایی به بیمارستانی در غزه انجام داد و متأسفانه صدها تن در این حمله جان خود را از دست دادند. این حمله توسط دولت اسرائیل یک حمله کشتار جمعی و نسل کشی است. ما قویا این کشتار را محکوم می‌کنیم. ما از درد و رنجی که بر مردم فلسطین وارد شده است بسیار اندوهگین هستیم، ابتدا به مردم غزه تسلیت می‌گوییم و بار دیگر حمایت خود را از مردم فلسطین ابراز می کنیم. آرمان مشروع مبارزه مردم با ظلم قطعا پیروز خواهد شد و همه قاتلان دسته جمعی پاسخگو خواهند شد.»

در ادامه بیانیه KCK آمده است: «متأسفانه این حملات دولت اسرائیل جلوی چشم همه دنیا انجام می‌شود. دولت و قدرت‌های سلطه‌گر نه برای حل مشکل فلسطین بلکه بر اساس منافع اقتصادی و سیاسی خود عمل می‌کنند. همان طور که به مردم کرد نزدیک می‌شوند، به مردم فلسطین نیز نزدیک می‌شوند. هیچ یک از دولت‌های سلطه‌گر نمی‌خواهند مشکل فلسطین از راه سیاسی حل شود و طرفدار زندگی دموکراتیک و برابر مردم عرب و یهودی در خاورمیانه نیستند. آنها از مشکل اسرائیل و فلسطین و شرایط فعلی برای پیشبرد سیاست‌های خود استفاده می‌کنند.»

در پایان این بیانیه آمده است: « ما به عنوان KCK بار دیگر این کشتار را به شدت محکوم می‌کنیم و به مردم فلسطین تسلیت می‌گوییم و برای مجروحان آرزوی بهبودی عاجل داریم. مردم فلسطین باید با مبارزه خود در مقابل این حملات بایستند و دولت‌ها باید از رفتار منافقانه خود دست بردارند و تلاش برای توقف این حملات و حل مشکل فلسطین را آغاز کند.»

کد خبر 2762096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha