۲۵۲ خانواده کردستانی مشمول قانون جوانی جمعیت، زمین دریافت کردند

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: ۲۵۲ خانواده کردستانی مشمول قانون جوانی جمعیت در پویش پیامبر رحمت (ص) زمین خود را دریافت کردند.

به گزارش کرد پرس، جهانگیر الیاسی در مراسم واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت، گفت: در استان کردستان در بیشتر شهرها زمین لازم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده و در مراحل مختلف تأیید در شورای برنامه ریزی یا شورای عالی شهرسازی و معماری است که به محض تایید و ابلاغ مصوبه به متقاضیان تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت نام ۱۹۴ هزار نفر در سامانه و تأیید نهایی حدود ۸۴ هزار نفر، اظهار کرد: تمامی کسانی که تأیید نهایی شده اند بەطور مطمئن ساماندهی خواهند شد و زمین برایشان تأمین خواهد شد.

مراسم پویش پیامبر رحمت (ص) همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته وحدت با موضوع قرعه کشی ۱۶۰ قطعه زمین در شهرهای سنندج، کامیاران، سقز، دیواندره و مریوان برگزار شد و ۲۵۲ خانواده کردستانی مشمول قانون جوانی جمعیت، دارای فرزند سوم و بالاتر که فرزند سوم یا چهارم آن ها متولد ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ به بعد هستند در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی کردستان با انجام قرعه کشی، زمین خود را دریافت کردند.

کد خبر 2761473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha