توسعه رسانه نقش موثری در تنویر افکار عمومی دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: توسعه و رشد رسانه ها نقش موثری در تنویر افکارعمومی، ارزش های اسلامی و توسعه همه جانبه کردستان دارد.

به گزارش کرد پرس، علی اصغر دریایی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان کردستان، گفت: این جشنواره یک رویداد موثر در ارزشیابی عملکرد و جایگاه تخصصی آگاهی بخشی و اطلاع رسانی جامعه دارد و توسعه و رشد رسانه ها نقش موثری در تنویر افکارعمومی، ارزش های اسلامی و توسعه همه جانبه کردستان دارد.

وی اظهار کرد: امروزه رویکرد جنگ ها از مرحله جنگ سخت عبور کرده و به مرحله نرم رسیده است و در این جنگ به جای جان، افکار و اندیشه ها در مرز خطر هستند و در این زمینه رسانه ها رسالت سنگینی برعهده دارند و باید از فرهنگ، باورها، اعتقادات و آداب و رسوم ایرانی صیانت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: در راستای آگاهی بخشی یکی از اولویت های جامعه ما در استان و کشور که مورد تاکید رهبری است بحث جمعیت وجوانی است و نباید اجازه دهیم که جامعه به سمت پیری سوق داده شود چرا که قشر جوان موتور متحرک نشاط و شادابی جامعه است.

دریایی به برنامه های فرهنگی اجرا شده در استان اشاره کرد و ادمه داد: این اداره کل در ایام محرم و صفر برنامه های مهمی را با نگاه تمرکز زدایی از استان و با رویکرد مردمی کردن فعالیت ها برگزار کرده است و ما بر این باور هستیم اگر هر برنامه ای به ویژه در حوزه فرهنگی در جریان رسانه ای قرار بگیرد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

کد خبر 2760125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha