پاسخ فرمانده نظامی اتحادیه میهنی کردستان به برخی اظهارات کمال کرکوکی

مسئول گردان‌های 7 و 3 اتحادیه میهنی کردستان پاسخ کمال کرکوکی را داد و اعلام کرد تاریخ گواه این واقعیت است که در جنگ داخلی با حزب دمکرات کردستان به جز ضرر و زیان دستاوردی برای ما نداشت.

سرتیپ ایوب یوسف گفت: مام جلال همه تلاش خود را برای اعلام آتش بس و برقراری توافق میان دو حزب  به کار برد تا آشوبگری آن زمان را متوقف کند اما اکنون کسانی نادان با عناوین سیاسی بدون ارزیابی اعمال خود بار دیگر درصدد شعلەور ساختن آتش جنگ داخلی هستند.

وی افزود:  کمال کرکوکی با مصاحبه بسیار غیر اصولی و غیر سیاسی خود زخم کهنه ما را دوباره باز می‌کند که این امر فاجعه بار است.
سرتیپ ایوب یوسف ادامه داد: جای تعجب دارد حزبی مانند حزب دمکرات کردستان با اینکه صاحب قدرت و جایگاه اجتماعی و دولتی است و بر همین مبنا مصوبات و طرح و برنامه‌های خود را دارد یک فرد سخنگو ندارد بلکه همه اعضای این حزب، تحلیلگر و سخنگو هستند و در سایت ها و روزنامه و شبکه‌های مختلف جهان اظهارنظر می‌کنند. این طور نیست که هرکس هر طور که مایل باشد و شرایط برایش فراهم شود اظهارنظر کند و به نام حزب مواردی را دستاویز قرار دهد که متعلق به وی نیستند.»

وی اشاره کرد بعد از فوت جناب مام جلال بر هیچ  کس پوشیده نیست که آقای مسعود بارزانی به عنوان مرجع عالی و برادر بزرگتر در میان همه احزاب کردستانی شناخته شده است اما اکنون سکوت اختیار کرده است و در هیچ شرایطی اعلام موضع نمی‌کند، می‌بایست ایشان خود شخصا درباره این موضوع با اعضا و کادر خود دیدار می‌کرد و به آنها یاد می‌داد که تازە کردن زخم کهنه و پاشیدن نمک بر روی آنها پیامدهای بدی به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 2759623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha