قربانی شدن خانواده دانشجوی عراقی دانشگاه علوم پزشکی سنندج در حمله پهبادی ارتش ترکیه

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ شرکت آسیاسل اعلام کرد راننده خوردویی که در «نالپاریز» اقلیم کردستان مورد حمله پهبادی قرار گرفت کارمند شرکت ما بود و هر سه نفری که کشته شدند اصالتا عرب و اهل شهر موصل بودند.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، در بیانیه‌ای که شرکت آسیا سل منتشر کرد دیروز شنبه تاریخ ۲۰۲۳/۸/۱۲ یک پهباد، خودرویی را که سه سرنشین داشت در منطقه پنجوین مورد حمله قرار داد  راننده این خودرو از کارمندان شرکت آسیاسل بوده است.

در این بیانیه آمده است که این راننده که «حسن احمد کشمولیه» نام داشت و اصالتا عرب و اهل موصل بوده است قصد داشته به دیدار دختر دانشجویش که دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهر سنندج بوده برود و او را با خود به موصل برگرداند. دو نفر دیگری هم که همراه وی بودند پدر و دختری بودند که نام پدر، زیاد مصطفی خدر و دخترش متولد سال ۲۰۰۶ بود و ساکن محله رشیدیه موصل بودند. وی نیز مانند حسن کشموله که همسایه آنها بود در راه  بازگرداندن دخترش به موصل بود.

در این بیانه اشاره شده است این افراد به دلیل ناامنی موجود در موصل به دهوک نقل مکان کرده‌ بودند که متاسفانه این حمله به زندگی آنان پایان داد.

ظهر دیروز منبعی نزدیک به شرکت آسیاسل اعلام کرد سه نفری که در منطقه پنجوین مورد حمله پهبادی قرار گرفتند از کارمندان شرکت آسیاسل بودند.

کد خبر 2759457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha