۲ پروژه تأمین آب در شهرستان قروه با هزینه ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا شد

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: ۲ پروژه تامین آب شهر قروه از طریق چاه دیوزند با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و آبرسانی به شهر مالوجه و روستاهای طوغان و قزلجه کند با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان قروه اجرا شده است.

محمد فرهاد در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس در قروه، گفت: پروژه آبرسانی به شهر مالوجه و روستاهای طوغان و قزلجه کند با هدف تامین پایدار آب شرب، شامل ۱۵ کیلومتر خط انتقال پلی اتیلن، مخزن بتنی ۱۰۰۰ مترمکعبی و ۲ حلقه چاه انجام شد.

وی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به شهر مالوجه و روستاهای طوغان و قزلجه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح محرومیت زدایی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: همچنین پروژه تامین آب شهر قروه از چاه دیوزند و احداث ساختمان سرچاهی با هدف آبرسانی به شهر قروه و بهره مندی ۱۲۰۰۰ نفر از آب شرب با ظرفیت ۳۰ لیتر در ثانیه به بهره برداری رسید.

فرهاد ادامه داد: تامین اعتبار این پروژه از محل طرح ملی تنش و طرح استانی آبرسانی تک روستایی به شهرستان قروه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اجرا و در آن ۱.۵ کیلومتر خط انتقال و یک حلقه چاه با آبدهی ۳۰ لیتر بر ثانیه با نصب پمپ و شیرآلات و برق رسانی اجرا شده است.

کد خبر 2758861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha