علی نوری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان شد

علی نوری در مراسمی با حضور استاندار کردستان، به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری معرفی شد.

به گزارش کرد پرس، مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان امروز شنبه برگزار و از خدمات حامد قادرزاده تقدیر و علی نوری به جای وی منصوب شد.

نوری پیش از این معاون سازمان ملی مهاجرت بوده و رایزنی اقتصادی ایران در اربیل و سلیمانیه عراق در کارنامه کاری وی وجود دارد.

سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در این جلسه گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم، غیرت و عزت ملی است که در راس آن امام خمینی (ره) قرار دارد.

علی نوری افزود: هر جایی اثری از موفقیت می بینیم، حاصل رشادت ها در گذشته بوده و امروز اگر ایران صاحب قدرت در بخش های مختلف است، نتیجه اقدام جسورانه توامان مسوولان و مردم بوده است.

وی با بیان اینکه وضعیت کشور خاص است، اظهار کرد: نیاز به دید توسعه ای در تمام حوزه ها داریم و در سطح کلان و سیاست های کلی نظام، مسوولان اهتمام لازم را برای رشد و توسعه دارند و ظرفیت های بسیار قابل تاملی در کردستان داریم.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی کردستان، وجود مرز باشماق و ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق را از جمله ظرفیت های کردستان برای توسعه دانست و ادامه داد: باید از این ظرفیت به بهترین شیوه برای رونق و پیشرفت اقتصادی استان بهره برد.

معاون سابق هماهنگی اقتصادی استاندار کردستان هم در این مراسم بیان کرد: ایران اسلامی در بلوغ قابل قبولی قرار دارد و باید با تمام توان برای رفع مشکلات اقتصادی گام برداشت.

حامد قادرزاده با بیان اینکه مجموعه اقتصادی استان نیازمند توجه ویژه ای است، یادآور شد: در استان نقایص فراوانی داریم اما با تلاش مدیران اقتصادی استان، امکان رفع نقص ها وجود دارد.

کد خبر 2758838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha