نمایشگاه «در کنار صلح ایستاده ایم» در ارومیه افتتاح شد

سرویس آذربایجان غربی- همزمان با نخستین نشست استانداران هم مرز جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق، نمایشگاه پوستر "در کنار صلح ایستاده ایم" امروز در محل هتل آنا ارومیه افتتاح شد.

به گزارش کردپرس، در این نشست که به مدت دو روز و از امروز در محل هتل آنا ارومیه برگزار می شود، ۲۰ عنوان پوستر با موضوع اهمیت صلح و همزیستی و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله شیمیایی شهرستان سردشت در ۷ تیر سال ۱۳۶۶ شمسی از هنرمندان شهرستان ارومیه در معرض دید میهمانان این نشست بین المللی قرار گرفته است.

امید فیض اللهی، امیر ختایی، امیر رضایی، امین اکبرنژاد، برهان دلشاد خامنه، بهزاد آهنگری، سعید کریمی، عطا الیاسی، محسن پورحسن، محسن غفاری، مهدی خاقان و میترا پوراسماعیل، گرافیست کاران شهرستان ارومیه هستند که آثار آنها با مضامین حمایت از صلح، نبردی در مقابل استفاده از تسهیلات غیرمتعارف، حمایت و همبستگی با مردم شهرستان سردشت و صدای مردمان بی دفاعی که سالها داغدار چنین حوادثی هستند ارائه شده است.

نخستین نشست استانداران استان‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در ارومیه آغاز شد.

در این آیین علاوه بر وزیر کشور، نصرالله رشنودی سرکنسول ایران در اربیل، محمد رضوانی فر رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، برخی از نمایندگان آذربایجان‌غربی در مجلس شورای اسلامی و استانداران آذربایجان‌غربی، کردستان و کرمانشاه از ایران و استانداران اربیل، دهوک و سلیمانیه عراق هم حضور دارند.

همچنین در این اجلاس که تا فردا (جمعه) ادامه خواهد داشت، هیات‌های بلند پایه ای از کشورمان، اقلیم کردستان عراق، فرماندار ویژه سوران عراق و فرمانداران شهرستان‌های مرزی آذربایجان غربی حضور دارند.

کد خبر 2756492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha