وریا در کلاس مربیگری؛ در شرایط مناساب جریاناتی را توضیح می دهم

سرویس کردستان- وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال و بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان بعد از یک نیم فصل بدون تیم ماندن و سکوتی که در این مدت داشت، با حضور در کلاس های مربیگری بار دیگر آفتابی شد و ترجیح داد در گفتگو با اسحاب رسانه سکوتش را بشکند و صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش کرد پرس، وی با بیان اینکه  امروز اولین جلسه کلاس ما است؛ دوره B‌آسیا است و فکر کنم 23، 24 نفر هستیم. انشاالله بتوانیم یک آموزش خوب ببینیم و این دوره را به سلامت و با نمره خوب و دانش مناسب پشت سر بگذاریم، گفت:  دوست نداشتم اینجا درباره این مسائل صحبت کنم. هواداران استقلال یک قسمت از قلب من هستند. من یکجور هایی با استقلال عجین شدم و متاسفانه با شرایطی که برایم پیش آمد، نتوانستم در آن تیم بمانم ولی قلب و روحم همراه این تیم است. امیدوارم در جام حذفی هم موفق شوند و واقعا من همیشه قدردان این هواداران هستم و به عشق و لطف آنها که مرا صدا می‌زنند، جلو می‌روم. به من انرژی می‌دهند و باعث می‌شوند شایددرد و رنجی که به من تحمیل شده، تحمل کردنش راحت‌تر باشد.

غفوری با بیان اینکه جا دارد از ساپینتو تشکر کنم. او مربی بسیار خوبی است که توانست تیمی خوب و آماده را راهی مسابقات کند، گفت: متاسفانه یک جاهایی حاشیه ها و مشکلاتی که در استقلال بود و توسط مدیران به تیم تحمیل شد،‌باعث شد تمرکز این تیم بهم بخورد و مقداری تیم وارد حاشیه شود. ولی قطعا آقای ساپینتو عملکردش شایسته بوده و خوب توانسته در این تیم کار کند. امیدوارم در جام حذفی با گرفتن قهرمانی بتوانند کارشان را تکمیل کنند.

وی گفت: متاسفانه آخرین برد استقلال در جریان 90 دقیقه به همان بازی برمی‌گردد. من خیلی نمی‌خواهم وارد فضای فوتبالی و اینطور چیزها شوم اما متاسفانه این موضوع درست است.

غفوری افزود: من حرف های زیادی برای گفتن دارم. اتفاقات زیادی حول من پیش آمد که اینجا جایش نیست بگویم. انشاالله در موقعیت مناسب یک مصاحبه خوب ترتیب می‌دهیم و کامل شرایطی که داشتم و پشت سر گذاشتم را قشنگ توضیح می‌دهم تا خیلی از مردم و هواداران فوتبال در جریان آن قرار بگیرند.

کد خبر 2756054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha