دولت دمشق برای اولین بار از آمادگی خود برای اجرای قطعنامه ۲۲۵۴ سازمان ملل خبر داد

سرویس سوریه - «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه برای اولین بار اعلام کرد که دولت دمشق آماده اجرای قطعنامه ۲۲۵۴ سازمان ملل متحد با توجه به منافع سوریه است.

به گزارش کردپرس، «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه برای اولین بار پس از صدور قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام کرد که دولت دمشق آماده اجرای این قطعنامه با توجه به منافع سوریه است.

به نوشته آژانس خبری هاوار، قطعنامه ۲۲۵۴ سازمان ملل متحد در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ صادر شد و در این قطعنامه آمده که باید مردم سوریه برای آینده کشور تصمیم بگیرند و همچنین این قطعنامه خواستار تشکیل دولت موقت، برگزاری انتخابات با نظارت بین‌المللی و توقف حملات علیه شهروندان غیرنظامی شده است.

«فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه در رابطه با این مسئله گفت که دولت دمشق آماده اجرای قطعنامه ۲۲۵۴ سازمان ملل با توجه به منافع سوریه است و در تلاش است تا راه‌حلی سیاسی ایجاد کند تا به تروریسم و تحریم‌های کشورهای غربی علیه سوریه پایان دهد. فیصل مقداد در ادامه گفت که دولت دمشق آماده حمایت از کمیته قانون اساسی است و آنها آماده همکاری در این زمینه پس از آن آرام شدن اوضاع سوریه هستند.

مقداد همچنین در خصوص احیای روابط دولت دمشق و عربستان سعودی اعلام کرد که آنها خواستار تقویت روابط با همه کشورهای عربی هستند.

کد خبر 2756041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha