۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
دختران امروزی باید علم اندوز باشند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان دومین ویژگی دختران پیرو حضرت معصومه(س) را علم اندوزی دانست و گفت: دختران امروزی جامعه ما باید بخوانند، بدانند و عالم باشند تا پیروان صالحی برای این امامزاده باشند.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دومین همایش منطقه ای «شعر شمیم رضوی» که امروز در سریش آباد برگزار شد، با تبریک و گرامیداشت ایام دهه کرامت، گفت: حضرت معصومه (ع) در ۲۸ سالگی از دنیا رفتند و چون ازدواج نکرده بودند نماد زن عفیفه اسلامی هستند.

وی با اشاره به روایتی از امام رضا (ع)، افزود: طبق فرموده امام هشتم، «هرکس به زیارت حضرت معصومه (س) مشرف شود، به شرط داشتن معرفت بهشت بر وی واجب می شود»؛ حضرت ابوالفضل العباس و حضرت فاطمه معصومه (س) تنها امامزادگانی هستند که از معصوم زیارت نامه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه دختران امروز جامعه ما باید پیروان حضرت فاطمه معصومه (س) باشند، اظهار کرد: دختران پیرو حضرت فاطمه (س) باید دارای معرفت به پروردگار متعال، دین، اهل بیت (ع) و حضرت معصومه (س) باشند.

حجت الاسلام پورذهبی دومین ویژگی دختران پیرو حضرت معصومه (س) را علم اندوزی دانست و ادامه داد: دختران امروزی جامعه ما باید بخوانند، بدانند و عالم باشند تا پیروان صالحی برای این امامزاده باشند.

وی ادب را یکی دیگر ویژگی های دختران جامعه اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: ادب برای زن محجبه در طراز اسلام، نظام، دین، تدین از واجبات است، ادب در رفتار، اخلاق، منش، کارکردن و راه رفتن برای بانوان جامعه اسلامی ضروری است.

کد خبر 2755961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha