انهدام یک هسته داعش و دستگیری یک سرکرده داعش در جنوب حسکه

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای SDF از دستگیری یک سرکرده داعش و انهدام یک هسته داعش در عملیات نیروهای ویژه خود در جنوب حسکه خبر داد.

بە گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) اعلام کرد که نیروهای ویژه آنها در عملیاتی در جنوب حسکه یک سرکرده داعش را دستگیر کرده و یک هسته داعش را منهدم کرده‌اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، مرکز رسانه‌ای SDF در بیانیه خود یادآور شد که یگان‌های ویژه آنها، یک عملیات امنیتی را در شهرک «الدشیشه» در جنوب حسکه انجام دادند و در نتیجه این عملیات یک هسته داعش به طور کامل منهدم شد.

این مرکز اظهار داشت که عملیات آنها با پشتیبانی هوایی و زمینی نیروهای ائتلاف بین‌المللی انجام شده و در نتیجه آن، یک سرکرده داعش و یک نفر مظنون نیز به همراه وی دستگیر شده‌اند.

مرکز رسانه‌ای SDF در ادامه تصریح کرد که این سرکرده داعش مسئول حملات علیه نیروهای نظامی، امنیتی و غیرنظامیان در منطقه را بر عهده داشته و تهدیدی برای امنیت منطقه بوده و مسئول تسهیل انتقال هسته‌های داعش و مسئولیت عملیات‌های این هسته‌ها در جنوب حسکه و شمال دیرالزور را بر عهده داشته است.

همچنین در این عملیات به همراه این فرد، مقادیری تسلیحات، تجهیزات الکترونیکی و اسنادی که ارتباط وی با داعش را ثابت می‌کند، کشف و ضبط شده است.

کد خبر 2755779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha