در مقابل تقلب‌ها در انتخابات از بیانیه‌های HDP و حزب چپ پیروی کنید

سرویس ترکیه - مرکز نظارت و هماهنگی انتخابات HDP و حزب چپ سبز با بیان اینکه انواع اقدامات را برای مقابله با تقلب در انتخابات انجام داده‌اند از مردم خواست که بیانیه های آنها را در برابر دستکاری‌ها در انتخابات دنبال کنند.

به گزارش کردپرس، مرکز نظارت و هماهنگی انتخابات حزب دموکراتیک خلق‌ها(HDP) و حزب چپ سبز با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با انتخابات ۱۴ می اعلام کرد که آنها برای مقابله با تقلب در انتخابات انواع اقدامات را انجام داده‌اند و از مردم خواست که به بیانیه‌های آنها علیه تقلب در انتخابات با دقت توجه کنند.

بنا بر اعلام پایگاه اینترنتی رسمی HDP، در بیانیه HDP و حزب چپ سبز آمده است که در چارچوب مسئله امنیت انتخابات، مرکز نظارت و هماهنگی انتخابات آنها با حضور روسای مشترک کل، سخنگویان حزب چپ سبز، اعضای هیئت مدیره مرکزی(MYK) و روسای احزاب تشکیل شده است. 

در ادامه این بیانیه آمده است: «با وجود حملات دولت AKP-MHP که از تمام امکانات دولت برای مبارزات انتخاباتی خود استفاده می‌کند، ما فعالیت‌های بسیار خوب و سازنده‌ای انجام داده‌ایم. با وجود بازداشت‌ها، دستگیری‌ها و ممنوعیت‌ها و به لطف حمایت مردم و تلاش‌های خود، خیابان به خیابان و روستا به روستا به فعالیت خود ادامه دادیم. ما به خوبی از نگرانی مردم در مورد حیله‌ها و بازی‌های سیاسی برای انتخابات آگاه هستیم. با وجود حیله‌های دولت AKP-MHP، از صندوق های رای محافظت خواهیم کرد. ما در برابر انواع تحریکات حاکمیت عاقلانه عمل خواهیم کرد و پای صندوق‌ها را ترک نخواهیم کرد و اجازه دزدیده شدن حتی یک رای را نخواهیم داد.

در پایان این بیانیه آمده است: «ما از همه می‌خواهیم که در انتخابات شرکت کنند و در برابر دستکاری نتایج توسط دولت و رسانه‌های آنها و برای محافظت از هر رای، از بیانیه‌های مرکز هماهنگی حزب ما پیروی کنند .»

کد خبر 2755552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha