رفع مشکلات کردستان نیازمند نگاه ویژه دولت

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: روزانه مراجعات بسیاری از سوی مردم به دفتر بنده می شود که مشکلات مردم در این مدت به طور کامل احضا و شناسایی شده و از این رو می توان با یک برنامه ریزی بخشی از آنها را رفع کرد.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه در سنندج برگزار شد، گفت: خوشبختانه با همدلی مردم و مسئولان به ویژه شورای تامین، در پاییز گذشته توانستیم مشکلاتی که پیش آمده بود را به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی اظهار کرد: روزانه مراجعات بسیاری از سوی مردم به دفتر بنده می شود که مشکلات مردم در این مدت به طور کامل احضا و شناسایی شده و از این رو می توان با یک برنامه ریزی بخشی از آنها را رفع کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: استان کردستان یک استان ویژه از لحاظ قومیتی، مذهبی، سیاسی و امنیتی است و اکثر گروه هایی که در اطراف این استان هستند و بیش از ۵۰ کانال خارج از کشور همواره به این استان هجمه وارد می کنند.

حجت الاسلام پورذهبی ادامه داد: در برخی بخش ها مشکلاتی وجود دارد مانند مرز، منطقه ویژه اقتصادی بانه و مریوان، بازارچه های مرزی و حاشیه نشینی ۵۰ درصدی مردم در شهرهای استان که نیاز به نگاه ویژه دولت برای رفع آنها است.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات استان، نبود پرواز در فرودگاه سنندج است که حدود ۸ ماه است که متاسفانه تنها هفته ای یک پرواز در استان کردستان به تهران وجود دارد که باعث دلشکستگی مردم می شود و نیاز است باید کاری برای رفع این مشکل داشت.

کد خبر 2755234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha