چهارمین جشنواره توت فرنگی در روستای گردشگری شیان برگزار می شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی، بومی و محلی توت فرنگی خرداد ماه امسال در روستای هدف گردشگری شیان برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، امیر صادقی گفت: جشنواره توت فرنگی شیان در سال چهارم برگزاری با تکیه بر قابلیت های موجود و با هدف معرفی ظرفیت ها و توانمندی های منطقه، رونق گردشگری کشاورزی، جذب توریسم و ... روز جمعه ٥ خرداد ماه سال جاری در این روستا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم روستا برای میزبانی از مهمانان بزرگترین نقطه قوت این جشنواره است، افزود: با تکرار شدن این قبیل جشنواره ها و حضور علاقه مندان، مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی زمینه رونق اقتصادی منطقه فراهم آورده می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج اظهار کرد: برگزاری باکیفیت این جشنواره با توجه به قابلیت ها و ظرفیت هایی که در شهرستان وجود دارد، زمینه را برای ثبت ملی این رویداد مهم فرهنگی فراهم می کند.

صادقی ادامه داد: این جشنواره به همت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج و با همکاری جهاد کشاورزی، دانشگاه کردستان و بخشداری سیروان در روستای گردشگری شیان برگزار می شود.

کد خبر 2755094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha