رشد گروه‌های مقاومت، رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به ذلت کشانده است

یکی از مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز رشد گروه‌های مقاومت، رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به ذلت کشانده و علما، بزرگان و ملت‌های اسلامی متحد شده اند و تمرکز عملیات در داخل سرزمین های اشغالی است.

به گزارش کرد پرس، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در سنندج، گفت: وضعیت رژیم صهیونیستی به جایی رسیده است که طبق نظرسنجی‌های خودشان، ۲ میلیون اسراییلی ساک‌های خود را بسته و از این سرزمین مهاجرت کرده‌اند.

از مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز نتانیاهو اعلام می‌کند، صداهای متفاوت از پشت دیوارهای این رژیم شنیده می شود، همچنانکه صدای لبنانی، ایرانی، یمنی، سوری و افغانی به حمایت از فلسطین بلند شده است.

حجت‌الاسلام تسخیری با بیان اینکه امروز صدای مظلومیت ملت فلسطین در دنیا طنین‌انداز شده است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بداند که با به شهادت رساندن سربازان مقاومت، ایران اسلامی متوقف نشده و سکوت نمی‌کند، بلکه ملت ما بیدارتر و هوشیارتر می‌شود.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی در برابر کوچکترین تحرک شما ساکت نمی نشیند، چراکه ملت حرکت کرده و ۴۴ سال است در مقابل توطئه‌های رژیم صهیونیستی ایستاده و تسلیم نمی شود.

از مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: طبق فرموده رهبری، اگر اسرییل کوچکتریت حماقتی در مقابل ایران انجام دهد، تلاویو و حیف با خاک یکسان خواهد شد.

حجت‌الاسلام تسخیری خطاب به ملت‌های مسلمان بیان کرد: براساس فرموده قرآن، برابر مستکبران قیام کنید تا خداوند بدست شما دشمنان را ادب و خوار کند و این قیام همین حرکتی است که مردم کردستان و ایران امروز انجام دادند.

وی گفت: این حضور شما مردم انقلابی و حق جو، ظهور حق در برابر باطل و اعلام آمادگی شما برای نابودی رژیم سفاک و کودک‌کش است.

از مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما ملتی نیستیم که اسرائیل ضربه بزند و سکوت کنیم، افزود: امروز اگر موشکی روانه فلسطین شود، قطعا از جانب جبهه مقاومت پاسخ داده خواهد شد.

حجت الاسلام تسخیری اظهار کرد: امروز شرایط تغییر کرده و حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی شکل گرفته است به طوریکه مسئولان این رژیم به فکر فرار به آمریکای جنوبی هستند.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهونیستی از دهه هشتادی های ایران هراس دارد، ادامه داد: در اقدام اخیر صهیونیست ها که منجر به شهادت ۲ جوان ایرانی از جمله فرزند کردستان شد، نتانیاهو بارها اعلام کرد که قصد ضربه به نیروهای ایرانی را نداشتیم، یعنی شما جبران نکنید و این نشان از ترس این رژیم سفاک از جمهوری اسلامی ایران است.

از مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اما بدانید که تقاص خون شهدا را خواهیم گرفت و سنت وعده الهی مبنی بر نابودی ظالم بزودی محقق می شود.

کد خبر 2754561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha