صدور ۲۷ مورد اخطاریه بهداشتی به مراکز صنعتی سنندج

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنندج از بازدید بازرسین سلامت کار (حرفه ایی) از تعدادی دیگر از صنوف و مراکز صنعتی و کارگاهی خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۷ مورد اخطاریه بهداشتی برای مراکز صنعتی سنندج صادر شد.

به گزارش کرد پرس، محمد شاه ویسی گفت: بازرسی از اماکن صنعتی به صورت روتین و مستمر در دستور کار بازرسین این مرکز قرار داشته و در جریان این بازدیدها ضمن ارایه آموزش های لازم به صنعتکاران و صاحبان مشاغل صنعتی، اقدامات کنترلی و نظارتی در این اماکن به انجام می رسد.

وی افزود: در همین زمینه بازرسین بهداشت حرفه ایی (کار) تعداد ۲۷ مورد بازدید از صنوف تحت پوشش مراکز خدمات جامع سلامت شهری از جمله خیاطی، اگزوز سازی، باطری سازی، جایگاه سوخت، تعویض روغنی و نجاری و بسیاری از کارگاه های صنعتی کوچک و بزرگ در سطح شهر سنندج را به انجام رساندند.

رئیس مرکز بهداشت اظهار کرد: در جریان این بازرسی ها ضمن آموزش به ۶۹ نفر شاغلین کارگاه ها و صنایع در خصوص مقابله با کرونا، اقداماتی نظیر اندازه گیری عوامل صدا، روشنائی و ارزیابی ارگونومی توسط کارشناسان سلامت کار در مراکز و کارگاه های مذکور به انجام رسیده است.

شاه ویسی ادامه داد: با توجه به نواقص موجود در بعضی از مراکز یاد شده بازرسین این مرکز ضمن ارایه آموزش های لازم اخطاریه های بهداشتی را به صاحبان صنوف یاد شده ابلاغ تا در زمان تعیین شده نسبت به مرتفع ساختن آنها اقدام کنند که در این راستا در طی بازرسی ها، ۲۷ مورد اخطاریه بهداشتی به مراکز بازرسی شده ابلاغ شده است.

کد خبر 2754025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha