شهادت یکی از مستشاران نظامی سپاه در سوریه

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید اسلام " میلاد حیدری " از مستشاران نظامی و افسران پاکباخته سپاه در حمله جنایتکارانه سحرگاه امروز ( جمعه) رژیم صهیونیستی به حومه دمشق سوریه خبر داد.

به گزارش کرد پرس، در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: سحرگاه امروز جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان ، پاسدار رشید اسلام " میلاد حیدری " از مستشاران رشید نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه ، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

در این اطلاعیه با محکومیت سکوت و بی عملی مجامع موثر جهانی در قبال جنایت آفرینی ها و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی و ادامه نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل ، تاکید کرده است: بی‌تردید رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این افسر مؤمن، مخلص، فداکار و پاکباخته به خانواده معظم و آحاد همرزمان مجاهد و گرانقدر ایشان اعلام کرده است: آئین‌های تشییع، تدفین و خاکسپاری شهید عالی‌قدر متعاقباً به آگاهی ملت شریف ایران رسانده خواهد شد

کد خبر 2754038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha