اسکان ۱۷۰ خانوار مهمان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در نخستین روز از پذیرش حضوری مسافران نوروزی (۲۸ اسفند) ۵۴۶ مهمان در قالب ۱۷۰ خانوار در مراکز اقامتی استان پذیرش و اسکان داده شدند.

به گزارش کرد پرس، هاشم ناظمی جلال گفت: بر این اساس ۱۴۰ خانوار فرهنگی شامل ۴۵۰ نفر و ۳۰ خانوار غیرفرهنگی شامل ۹۶ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کردستان پذیرش شدند.

وی افزود: ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ فعالیت داشته و پذیرای فرهنگیان و مسافران نوروزی در قالب ۹۰ مدرسه و ۶۶۸ اتاق با سطوح ویژه، الف، ب و ج است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: سامانه اینترنتی اسکان میهمانان فرهنگی از ۲۰ اسفند آماده پذیرش و ارائه خدمات رزرواسیون به مراجعین بوده و فرهنگیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی استان به نشانی http://eskan.medu.ir نسبت به تعیین زمان و مکان اسکان خود اقدام کنند.

ناظمی جلال با بیان اینکه از تعداد ۶۶۸ اتاق قابل اسکان، ۲۶۸ مورد آن قابلیت رزرو اینترنتی دارد که فرهنگیان می توانند نسبت به رزرو این اتاق‌ها اقدام کنند، ادامه داد: همچنین از ۲۸ اسفندجاری تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۱۱ خانه معلم با ۴۳۰ تخت آماده پذیرش مسافران نوروزی شده است.

کد خبر 2753739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha