خانه‌مسافر غیرمجاز در سنندج پلمب شد

سرویس کردستان - سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج از پلمب یک باب خانه مسافر غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، پیام مجیدی گفت: پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر فعالیت یک باب خانه مسافر غیرمجاز در یکی از محله‌های این شهرستان، رصد و پایش این موضوع در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پس از شناسایی محل و اطمینان از صحت گزارش واصله و هماهنگی با اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان، این خانه ‌مسافر متخلف جمع‌آوری شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج با بیان اینکه روند نظارت و بازرسی‌ و پلمپ واحد‌های متخلف همچنان ادامه دارد، افزود: از همشهریان درخواست داریم در صورت حضور مهمان یا مسافری در شهرستان ضمن هدایت و راهنمایی آنان به مراکز اقامتی رسمی از قبیل هتل ها و مهمانپذیر‌ها، هر گونه تخلف را در صورت مشاهده به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج اطلاع دهند.

مجیدی ادامه داد: در صورت هر گونه گزارش از شهروندان در زمینه پذیرش مهمان در خانه مسافرهای غیرمجاز در سطح شهر، این اداره با همکاری و هماهنگی پلیس اماکن و‌ مقامات قضایی سریعا وارد عمل شده و برخورد شدید و قاطع صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: پس از جمع‌آوری این واحد غیرمجاز و با توجه به نیاز مبرم جامعه به تجهیزات و کالاهای پزشکی، واحد صنفی تجهیزات پزشکی در آن محل دایر شد.

کد خبر 27396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha