ورود سامانه بارشی جدید به کردستان از روز چهارشنبه

سرویس کردستان – بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان از اواخر وقت چهارشنبه، استان تحت تاثیر یک سامانه بارشی قرار می‌گیرد که بارش‌های آن تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش کرد پرس، اداره کل هواشناسی کردستان از ورود یک سامانه جدید بارشی به کردستان خبر داد که بر اساس این گزارش عمده فعالیت این سامانه بارشی در روزهای پنجشنبه و جمعه است و بیشتر نیمه غربی استان را در بر می‌گیرد.

بارش باران در شهرها و برف در ارتفاعات، رعد و برق، وزش باد قابل ملاحظه و احتمال وقوع بهمن در نقاط برفی و ارتفاعات از جمله پیامدهای این سامانه است، انتظار داریم که در شهرهای مریوان، سروآباد و سقز میزان بارش‌ها به ۳۰ تا ۴۰ میلی‌متر برسد.

اداره کل هواشناسی کردستان اعلام کرد وضعیت هوای کردستان در چند روز آینده روند افزایشی دارد و پیش بینی می‌شود حدود هفت تا هشت درجه دمای هوای استان گرمتر شود.

در شبانه روز گذشته شهر بابارشانی در بیجار با دمای منفی ۱۲ درجه سانتی گراد سردترین و روستای سلین در سروآباد با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بودند، دمای شهر سنندج مرکز استان نیز بین منفی ۶ و هشت درجه سانتی گراد در نوسان بود.

کد خبر 27038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha