۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
وریا نعمانی، شهردار سقز شد

سرویس کردستان- اعضای شورای اسلامی شهر سقز در نشست عصر چهارشنبه خود با هفت رای مثبت (همه اعضا) وریا نعمانی را برای پست شهرداری سقز انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس به نقل از ایرنا، بعد از مطرح کردن چند گزینه از سوی شورای اسلامی شهر سقز، امروز اعضای شورا از میان وریا نعمانی، محمد زارعی و ناصح محمدخانی، وریا نعمانی را با هفت رای مثبت، به عنوان شهردار جدید سقز انتخاب و به مراجع مربوطه برای صدور حکم پست شهرداری معرفی کردند.

وریا نعمانی، بعد از استیضاح چیا صالحی بابامیری و همچنین دوره سه ماه سرپرستی کیوان شهلایی به عنوان سرپرست شهرداری از سوی اعضای شورا انتخاب شد و امروز بعد از یک ماه سرپرستی به عنوان شهردار جدید سقز انتخاب شد.

وریا نعمانی دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی عمران و از کارکنان شهرداری سقز با ۱۵ سال سابقه کاری در حوزه های مختلف عمرانی، سرمایه گذاری، درآمد، کمیسیون ماده ۱۰۰ و شهرسازی است.

رییس شورای اسلامی شهر سقز عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جلسه امروز شورای شهر با دستور کار انتخاب شهردار شروع بکار کرد و شهردار منتخب با رای مثبت اعضا انتخاب و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

رضا اسعدی با بیان اینکه به عنوان اعضای شورا تمام تلاش خود را برای انتخاب شهرداری اصلح و کارآمد انجام دادیم، افزود: وریا نعمانی با سابقه ۱۵ ساله خود توان این را دارد سقز را در آبادانی و خدمات رسانی بهتر به شهروندان یاری دهد.

وی با انتخاب شهردار جدید اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با این انتخاب شایسته، اجرای طرح های عمرانی و ماندگار در شهرستان سقز روند سریعی بخود بگیرد تا شاهد توسعه شهر باستانی سقز باشیم.

چند ماه گذشته شورای اسلامی شهر سقز بختیار علیزاده را برای پست شهرادری انتخاب کردند ولی از سوی ارگان های زی‌ربط مورد تایید قرار نگرفت.

کد خبر 270351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha