1400 میلیارد تومان طرح و پروژه در کردستان به بهره برداری می رسد

سرویس کردستان - استاندار کردستان گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه در کردستان در ایام دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم افتتاح طرح آسفالت معابر روستای قلیان از توابع سنندج، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا 2 سال آینده مصمم به ایجاد تحول در بخش‌های اشتغال، اقتصاد و سرمایه‌گذاری استان هستیم.

وی از افتتاح و بهره‌برداری هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه در استان خبر داد و اظهار کرد: در طرح‌های قابل افتتاح امسال علاوه بر اعتبارات ریالی، 2.5 میلیون یورو نیز سرمایه‌گذاری شده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه هدف‌گذاری دولت در کردستان از بین بردن فاصله در شاخص‌های توسعه‌ای و رساندن استان به میانگین کشوری تا 1.5 سال آینده است، افزود: تمرکز اصلی مدیریت استان بر سرمایه‌گذاری در همه بخش‌های صنعتی، کشاورزی، معدنی زیرساختی و ایجاد پروژه‌ها بزرگ است و برای نیل به این هدف بصورت مستمر با صاحبان ایده و سرمایه در حال گفتگو هستیم.

زارعی کوشا ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی را جزو برنامه‌های اصلی دولت در استان برشمرد و ادامه داد: با اقدامات و رایزنی‌های انجام شده با شرکت‌ها و وزارتخانه‌هایی نظیر وزارت تعاون و بنیاد مستضعفان و قول مساعد آنان برای ایجاد طرح‌های بزرگ در شهرستان‌ها شاهد تحول و تغیرات اساسی خواهیم بود.

وی همچنین آسفالت معابر و اجرای طرح هادی در روستاها را گامی در جهت خدمت به مردم در روستاها نام برد و یادآور شد: تاکنون برای آسفالت معابر روستای قلیان بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مساعد شدن هوا کارهای بزرگتری در این روستا و دیگر نقاط استان انجام خواهد داد.

گفتنی است همزمان با دومین روز از دهه فجر و آغاز چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی استاندار کردستان چند واحد آموزشی و خدمت‌رسانی به مردم در سطح شهر سنندج و روستاهای خیاره و قلیان را به بهره‌برداری رساند.

کد خبر 26666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha