برگزاری 2 هزار برنامه در دهه فجر به همت سپاه/اجرای طرح آبرسانی به 28 روستای کردستان

سرویس کردستان - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال 67 عنوان برنامه با 2 هزار و 54 ریزبرنامه در سطح استان اجرا می شود.

به گزارش کرد پرس، سردار سیدصادق حسینی در نشست با خبرنگاران کردستان، با بیان اینکه 43 سال از پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشته‌ایم و مشخص است که ایران کنونی با ایران قبل از پیروزی انقلاب کاملا متفاوت است، گفت: انقلاب اسلامی هم تحولی در ایران و هم انقلابی جدید در جهان اسلام به وجود آورد که نهضت‌های آزادی‌بخش در جهان اسلام را تقویت کرد و به ظلم و ستم و دیکتاتوری در کشور پایان داد و آزادی و استقلال را برای ملت به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه موضوعات آزادی و استقلال و حق دخالت مردم در سرنوشت خود را باید تحلیل و تبیین کنیم که جمهوری اسلامی بزرگترین کار را در کشور انجام داد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) مبنای یک حرکت عظیم مردمی در ایران شد که امروز در جهان و منطقه و خارج از خاورمیانه شاهد وقوع انقلاب‌های دیگر هستیم و اسلام ناب برگرفته از انقلاب در دیگر نقاط جهان گسترش یافت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: لازم است از نسل‌های اول و کنونی انقلاب تجلیل کنیم که حرکت‌های توفنده و آزادی‌بخش انقلاب و دستاوردهای آن را هم حراست کردند و هم ادامه دادند.

سردار حسینی افزود: دستاوردهای انقلاب در بخش‌های مختلف آب، برق، گاز، علمی، توسعه روستایی و امکانات رفاهی و ایجاد زیرساخت‌ها باید برای مردم تبیین و تشریح شود چرا که انقلاب اسلامی موجب شد جدای از تامین رفاهیات برای مردم، در بخش سیاسی نیز در معادلات و برنامه‌های سیاسی جهان پای ثابت است در حالی که ایران قبل از انقلاب ژاندرم بازیچه دست امریکایی‌ها بود.

وی یادآور شد: این کار بزرگی است که هم نسل اول انقلاب و هم کنشگران و افرادی که دارای تریبون و قلم هستند، دستاوردهای انقلاب و جایگاه آن در قبل و بعد از پیروزی انقلاب را کتابت کنند و برای مردم بازگو کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه اکنون کشورمان در دریانوردی، تجهیزات وامکانات دفاعی به جایگاهی بالا رسیده و این دستاورد کمی نیست، بیان کرد: سپاه به عنوان مسئول کمیته نیروهای مسلح و بسیج در استان با 67 برنامه اصلی و 2 هزار و 54 ریزبرنامه دهه فجر انقلاب اسلامی در کردستان را جشن می‌گیرند و گرامی می‌دارند.

سردار حسینی رزمایش کمک مومنانه، افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های محرومیت‌زدایی، نشست‌های روشنگری، برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، جشن‌های مردمی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و دیدار و تجلیل از خانواده شاهد و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن را از برنامه‌های شاخص سپاه در این ایام عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه برای امسال و سال آینده، سپاه 239 میلیارد تومان برای آبرسانی 28 روستای استان هزینه می‌کند که 229 میلیارد تومان آن کارسازی شده است، گفت: همچنین ساخت مسکن محرومین و مددجویان از دیگر برنامه های شاخص سپاه با همکاری کمیته امداد در کردستان در این ایام است.

کد خبر 26646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha