مبادی ورودی و خروجی شهرستان دهلران مسدود شد

سرویس ایلام - بنا به اعلام فرماندار دهلران، مبادی ورودی و خروجی این شهرستان و مسیرهای دسترسی به اماکن گردشگری و تفرجگاه‌ها جهت قطع زنجیره ابتلای کرونا مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مجید عسکری با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به شرایط شیوع ویرس کرونا انتطار می رود شهروندان قید رفتن به دامن طبیعت و چادر زدن در طبیعت را بزنند چرا که سلامت در این روزها اولویت و خط قرمز همه است.

فرماندار دهلران با اشاره به تعطیلات ۱۲ تا ۱۵ فروردین گفت: این روزها کرونا موضوع روز جامعه شده و به جهت اهمیت موضوع و تامین سلامت خود و خانواده ها نیازمند مشارکت همه است و شهروندان سلامت را بر سیزده بدر ترجیح دهید و با ماندن در خانه به سلامت خود و جامعه کمک کنید.

عسکری عنوان کرد: شهروندان سیزده بدر امسال را با ماندن در خانه سلامتی خود و جامعه را بر رفتن به دامان طبیعت ترجیح دهید.

فرماندار دهلران افزود: انتظار می رود همه مردم شهرستان با توجه به همراهی خوبی که در این ایام با ستاد کرونا و رعایت توصیه های بهداشتی داشته اند این چند روز را نیز در خانه بمانند تا زنجیره کرونا قطع شود و همه در سلامت جامعه به نقش خود عمل کنند.

وی با تقدیر از همراهی مردم در رعایت توصیه های بهداشتی، خاطرنشان کرد: دست همه مردم را جهت همکاری در مبارزه با کرونا به گرمی می فشاریم و از تک تک مردم دهلران خواستاریم گام های آخر در مبارزه با کرونا را محکم بردارند تا همه با هم کرونا را شکست دهیم.

کد خبر 257855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha