روند کاهش حمایت از حزب حاکم در ترکیه ادامه خواهد داشت

سرویس ترکیه - ابراهیم اوسلو، رئیس شرکت نظرسنجی ANAR ترکیه در اظهاراتی با اشاره به انتخابات 2023 در ترکیه و نظرسنجی های صورت گرفته در این خصوص عنوان کرد: چیزی که مشخص است روند کاهش حمایت از حزب حاکم در ترکیه که از سال 2015 آغاز شده است در دوران پیش رو نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش کردپرس، ابراهیم اوسلو، رئیس شرکت نظرسنجی ANAR ترکیه در اظهاراتی با اشاره به انتخابات 2023 در ترکیه و نظرسنجی های صورت گرفته در این خصوص عنوان کرد: «در حال حاضر با توجه به نظرات جامعه پیروزی آک پارتی در دور اول انتخابات امکان پذیر به نظر نمی رسد. ولی این که کشور در چه شرایطی و در چه زمانی وارد انتخابات خواهد شد از اکنون نمی توان پیش بینی واضحی صورت داد. علاوه بر این، عملکرد اپوزیسیون در مدت پیش رو تا انتخابات برای تعیین سرنوشت حاکمیت ترکیه نیز بسیار مهم است».

اوسلو در گفتگو با روزنامه KARAR، در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «این که اپوزیسیون تا چه اندازه بتوانند وارد یک ائتلاف شده و اختلافات داخلی اپوزیسیون آنان را به دو بخش تقسیم کند یا نه در حاکمیت سیاسی ترکیه نقش محوری بازی خواهد کرد. از همین رو پیش بینی در نتایج احتمالی انتخابات از اکنون با وجود فاکتورهای تغییر پذیر فراوان امکان پذیر نیست ولی تنها چیزی که می توانم بگویم این است که حاکمیت سیاسی ترکیه از سال 2015 به بعد روند کاهش حمایت را در جامعه تجربه کرده است و این روند در دوران پیش رو نیز همچنان ادامه خواهد داشت. این در حالی است که هر لحظه می توان تحولاتی در این روند به وجود آید».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 256704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha