آمار مبتلایان به کرونا  در کرمانشاه به ۹۴ نفر رسید/ آمار فوت شدگان به ۱۰ نفر

سرویس کرمانشاه ـ سخنگوی ستاد مدیریت کرمانشاه استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام‌شدن ۱۵ نفر آمار مبتلایان این استان به ۹۴ نفر رسید که ۱۰ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دکتر «محمدابراهیم شکیبا» امروز اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۵۵۳ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۴۴۵ نفر از آنان ترخیص شده اند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرمانشاه استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۱۰۰ نفر بیمار مشکوک‌ به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: شهرستان هایی همچون سنقر، کنگاور و اسلام آبادغرب وضعیت مطلوبی ندارند و امیدواریم با رعایت مردم شاهد شرایط بهتری باشیم.

دکتر شکیبا عنوان کرد: تاکنون ۴۱ بیمار کرونایی در شهرستان کرمانشاه، هشت بیمار در اسلام آبادغرب، ۱۸ بیمار در سنقر، ۱۲ بیمار در کنگاور، ۲ بیمار در هرسین، ۲ بیمار در صحنه، ۶ بیمار گیلانغرب، ۲ بیمار در جوانرود، یک نفر در پاوه و یک نفر در سرپل ذهاب بستری هستند.

وی با بیان اینکه سامانه اینترنتی غربالگری کرونا در کشور راه‌اندازی شده است، گفت: سامانه salamat.gov.ir به منظور غربالگری عمومی کرونا راه اندازی شده است و مردم می‌توانند با ورود به این سامانه و پاسخ به پرسش های موردنظر از وضعیت سلامت خود و نزدیکانشان باخبر شوند.

کد خبر 256399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha