خرید و فروش آرا در برخی از شعب اخذ رای در کردستان

سرویس کردستان- کاندیداهای انتخاباتی حتی در روز انتخابات هم دست بردار نیستند و به دنبال جمع کردن آرا به هر قیمتی هستند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، کاندیداهای انتخاباتی حتی در روز انتخابات هم دست بردار نیستند و به دنبال جمع کردن آرا به هر قیمتی هستند. مشاهدات میدانی خبرنگار کردپرس نشان می دهد برخی از کاندیداها تخلف را به حدی رسانده اند که در برخی از شعبه های اخذ رای اطرافیان کاندیداها به دنبال شکار رای هستند و هرکسی به کاندیدای مورد نظر آنها رای بدهد از آن عکس گرفته و سپس در خارج از شعبه، مبلغی به آن شخص به صورت نقدی پرداخت می کنند.

علاوه بر این تخلف، نمایندگان برخی از کاندیداها در شعبه های مختلف مستقر شده اند که کارت های تبلیغاتی را به صورت مخفیانه به دست مردم بدهند و انها را ترغیب به رای به کاندیدای موردنظرشان کنند.

همچنین این افراد از بی سوادی برخی از شرکت کنندگان در انتخابات سواستفاده کرده و برگه رای انها را می گیرند که نام کاندیدای مورد نظر خود را روی برگه رای این افراد بنویسند.

در برخی از شعب هم، نزدیکان کاندیداها به صورت آرام و نجواکنان نام کاندیدای موردنظر خود را اعلام می کنند تا مردم به فرد مورد نظر آنها رای بدهد.

ظاهرا تخلفات افرادی که می خواهند در مجلس قانونگذاری کنند، تمامی ندارد و تا آخرین لحظات دست از تلاش برای ورود به مجلس بر نمی دارند.

کد خبر 254537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha