پیام دعوت امام جمعه و استاندار ایلام از مردم برای شرکت در انتخابات

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیام مشترکی، مردم را به حضور گسترده در انتخابات دوم اسفند ماه دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام و قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام در پیام مشترکی، از مردم استان ایلام برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: مردم بزرگ و همیشه در صحنه ایلام یک بار دیگر عزم خود را جزم کرده‌اند تا با مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در روز جمعه ۲ اسفندماه برگ زرین دیگری به افتخارات نظام در استان و کشور به ثبت رساند.

به یقین عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی ولایت مدار و ایثارگر است که در ۴۰ سال پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به ندای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه خود لبیک گفته و با تمسک به آیه شریفه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم» با شرکت در ۳۶ انتخابات که در نوع خود در دنیا کم نظیر و حتی بی‌نظیر است، سونوشت خود را رقم زده و از انقلاب و کشور و نظام مردم سالاری دینی خود پاسداری کرده‌اند.

اکنون که در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم، از همه آحاد مختلف مردم سلحشور و شریف استان ایلام دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش رو، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و با انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته برای حضور در مجلس شورای اسلامی، حق تعیین سرنوشت خود را به منصه ظهور رسانده و امکان تسریع در پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم سازند.

در پایان توفیق و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان ایلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

کد خبر 254414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha