راه اندازی سایت جدید تلفن همراه در شهرستان بیجار

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه ارتقا تکنولوژی های اینترنت همراه و افزایش تعداد سایت های جدید در کردستان از اهداف مخابراتی است، گفت: در همین راستا، سایت جدید تلفن همراه در شهرستان بیجار نصب و راه اندازی شد.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت گفت: این سایت در محدوده مسجد ولیعصر از نقاط شهری بیجار با تکنولوژی های 2G، 3G و 4G نصب و مورد بهره برداری مشتریان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: با این اقدام ،شرایط استفاده مشتریان ساکن در این محدوده از ارتباط پایدار شبکه ارتباطات سیار و سرعت دسترسی بالا به اطلاعات موجود در فضای مجازی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی اینترنت همراه مهیا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه نقطه یابی و تملک آن با هماهنگی و همکاری دستگاه های مربوطه اولین گام برای ایجاد سایت جدید تلفن همراه است، افزود: تعامل دستگاه ها و نهادهای ذیربط در این راستا، شرایط را برای توسعه زیرساخت ها و ارائه به موقع خدمات مخابراتی فراهم می سازد.

حکمت ادامه داد: برای حفاری، نصب تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بر روی سایت مذکور بیش از 20میلیارد ريال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه بستر مناسب برای ارائه تکنولوژی های 2G، 3G و 4G در نقاط مختلف شهرستان بیجار ایجاد شده است، یادآور شد: در حال حاضر 103 سایت BTS در این شهرستان نصب و راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش تعداد مشتریان تلفن همراه در شهرستان بیجار خبر داد و بیان کرد: هم اکنون 48 هزار و 281 مشترک تلفن همراه از سرویس ها و محصولات شبکه ارتباطات سیار استفاده می کنند.

حکمت با بیان اینکه بهره مندی مشتریان از سرویس های با کیفیت به عنوان استراتژی دارای اولویت جزو برنامه های مخابرات است، گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران مخابراتی و انجام دوره ایی درایو تست در نقاط مختلف، درصدد رفع مشکلات احتمالی در این حوزه هستیم.

وی اظهار کرد: رعایت اصل مشتری مداری و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی آنها همواره از اهداف منطقه است که برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.

کد خبر 24888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha