شهید حاج قاسم سلیمانی توسط خبیث‌ترین انسان‌های روزگار به شهادت رسید

سرویس کردستان - فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه با بیان اینکه انتقام خون حاج قاسم را می‌گیریم، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی توسط خبیث‌ترین انسان‌های روزگار به شهادت رسید.

به گزارش کرد پرس، سردار محمدتقی اوصانلو صبح امروز در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه، با بیان اینکه شهدا برای حفظ انقلاب و کشور جان خود را هدیه کردند، گفت: حاج قاسم بعد از گذشت سال‌ها مبارزه جان خود را برای استواری نظام تقدیم کرد.

وی با بیان اینکه هر چه داریم از شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است، اظهار کرد: حاج قاسم وقتی در زمان حیاتش از شهید باکری صحبت می‌شد اشک از چشم‌هایش جاری می‌شد و در روزهای آخر که به سمت عراق می رفت مطلبی نوشت و در آن گفته بود «خدایا مرا پاکیزه بپذیر» و همینطور هم شد و همچنان که مهدی باکری را خدا پاکیزه پذیرفت.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه با بیان اینکه شهید سلیمانی توسط خبیث‌ترین آدم‌های روزگار به درجه رفیع شهادت نائل شد، افزود: رئیس‌جمهور خبیث آمریکا گفته بود با توجه به اینکه حاج قاسم در دل مردم ایران بود، دنبال این بودیم که با توطئه‌های مختلف جمهوری اسلامی را شکست بدهیم اما چون حلقه اتصال مردم با نظام حاج قاسم بود، خواستیم ایشان را به شهادت برسانیم.

سردار اوصانلو ادامه داد: دشمنان چون می‌دانند در عرصه نظامی نمی‌توانند جمهوری اسلامی را شکست بدهند، به این جنایت‌ها روی آورده‌اند که اینها هم محکوم به شکست است.

‌جهان اسلام در مقابل وحشی‌گری آمریکا ایستاده است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه انتقام خون شهید سلیمانی از دشمنان ادامه دارد، بیان کرد: امروز جهان اسلام در مقابل وحشی‌گری آمریکا ایستاده است.

سردار سیدصادق حسینی با بیان اینکه حاج قاسم قهرمان ملی، اسطره جهانی و نماد مبارز بزرگ در برابر تکفیری‌ها بود، یادآور شد: شهید سلیمانی سرباز رهبری بود همانطور که امروز همه ما جان‌فدا و گوش به فرمان رهبری و آماده جانفشانی هستیم.

وی با بیان اینکه روحیه حاج قاسم عمل‌گرایی بود نه شعارگرایی، گفت: شهید سلیمانی وحدت آفرین و از دشمن شناخت عمیق داشت، نفی بروکراسی در مدیریت جهادی، مرد میدان بود و در سخت‌ترین شرایط و در مقابله با دشمنان در میدان حضور داشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: حاج قاسم با داشتن تجربیات زیاد، بدون حد و مرز برای مبارزه با تکفیری‌ها وارد میدان شد که این حاصل اندیشه والای این فرمانده دلاور از مکتب امام راحل(ره) بود.

سردار حسینی با بیان اینکه جنگ ما با آمریکا تمام شدنی نیست، افزود: انتقام خون شهید سلیمانی ادامه دارد و ضربه به عین الاسد تنها یک انتقام اولیه بود‌.

وی با بیان اینکه امروزه جهان اسلام در مقابل وحشی‌گری آمریکا ایستاده است، ادامه داد: امروز نام حاج قاسم از دیار و منطقه فراتر رفته و در منطقه جهان و خاورمیانه طرفداران زیادی داشته و مکتبش جهانی شده و شکست و خواری ‌دشمنان است.

کد خبر 24610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha